Startpagina
 
11 oktober 2006
Snel berichten plaatsen

Vandaag kwam Google uit met (alweer) wat nieuws: Docs.google.com

Eigenlijk een samenvoeging van Writely en Google spreadsheets. Omdat ik las dat het heel makkelijk is om vanuit writely naar een weblog te publiceren heb ik dat even uitgeprobeerd.

Ik zal daar echter geen gebruik van maken omdat de titel van het bericht niet wordt meegenomen, en dat lijkt me toch wel belangrijk.
Nu test ik een andere online tool uit, namelijk WriteToMyBlog

Tags:

Een reactie posten

<< Startpagina


Abonneer u op de RSS feedWeblog ten behoeve van de studiereis 2006 naar de Conference on Information Technology in Charlotte, USA
redactie@cviweblog.nl
Laatste berichten
Woordenlijsten
Ga je mee paardrijden?
Herontwerp MBO komt ook naar Charlotte
Open Source Sakai bij Piemont
Invulling vrije dag
Paardrijden in de Smokies
Piedmont Community College
Doelstellingen
Great Smoky Mountains
Adresgegevens hotel

<< terug naar startpagina

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from cviweblog. Make your own badge here.

Powered by Blogger