Startpagina
 
20 oktober 2006
Paardrijden in de Smokies
DSC_0104Vandaag was een lange, bijzonder vermoeiende maar ook zeer enerverende dag. Met het grootste gedeelte van de groep hebben we inderdaad paardgereden in de Smoky Mountains. De rest raakte de weg kwijt en heeft de stallen helaas niet bereikt. Ondanks het bewolkte weer waren de Smokies adembenemend mooi. De herfstkleuren zijn echt heel bijzonder!
Morgen begint het serieuze programma met een bezoek aan Piedmont College hier in Charlotte. Omdat ik dan geen 11 uur in de bus hoef te zitten hoop ik meer tijd te hebben om daarover te berichten:-)
Bekijk vooral ook de laatste foto's!
DSC_0123

Anonymous Anoniem reageerde op 20 oktober, 2006 09:10

Hallo,

Fijn dat jij de stallen hebt bereikt, maar voor de thuisblijvers is het niet zo geruststellend te lezen dat sommigen dat niet hebben gedaan. Ik denk dan gelijk, wat is er met die lui gebeurt en zit mijn man daartussen? Dus graag iets meer op je woorden letten als je verhaalt over spannende zaken. Verder veel plezier en ik lees met grote aandacht je weblog.

groetjes

 
Anonymous Anoniem reageerde op 20 oktober, 2006 13:56

Geweldig om te zien, herfst in de Smokey Mountains. Ik mis alleen het zicht op mijn "jarige baas" en collega een beetje...
Ben ook benieuwd naar jullie ervaringen op het College.

Ik wens jullie nog een goede conferentie toe.
Ellen

 

Een reactie posten

<< Startpagina


Abonneer u op de RSS feedWeblog ten behoeve van de studiereis 2006 naar de Conference on Information Technology in Charlotte, USA
redactie@cviweblog.nl
Anonymous Anoniemreactie
Anonymous Anoniemreactie
Laatste berichten
Skyline
VANUIT HET VLIEGTUIG
Delay
Boarding now
Iedereen op Schiphol
Omzetting van Fahrenheit naar Celcius
Contact met het thuisfront
Dat heb ik weer...
Getipt door John: slideshow
Google maps weet de weg

<< terug naar startpagina

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from cviweblog. Make your own badge here.

Powered by Blogger