Startpagina
 
26 oktober 2006
Kamerleden in Second Life
Thuisgekomen zijn er natuurlijk ontzettend veel ongeopende berichten waar ik de laatste week niet aan ben toegekomen. Zoals beloofd hoop ik dit weekend nog de nodige aanvullingen te doen. Daarbij wil ik ook beroep doen op alle medereizigers: Maak je een verslag van de sessies die je gevolgd hebt, deel die dan met de anderen via dit weblog door ze naar mij te sturen. Daarmee help je elkaar omdat je op die manier van veel meer sessie verslag zult kunnen uitbrengen dan je zelf gevolgd hebt! De afgelopen dagen hebben uitgewezen: van delen wordt je rijker. Maar dan moet je dus niet alleen halen, maar ook brengen!
Ga ik nu 78 verslagjes binnenkrijgen?....

Nu dan naar die kamerleden.
Een bericht dat ik gelijk uit de grote stapel wil pakken omdat het de laatste dagen zo vaak genoemd is.
"Nederlandse Kamerleden gaan nu ook op campagne in Second Life. Om verkiezingsfolders uit te delen gaan Zsolt Szabó (VVD), Arda Gerkens (SP) en Ad Koppejan (CDA) in de online, virtuele wereld op bezoek op plaatsen waar veel Nederlanders komen. In een gezamenlijke verklaring noemen de politici virtuele werelden zoals Second Life van werkelijk belang. "Die worden steeds realistischer en de invloed op de mensen en de samenleving daardoor groter. Een zorg voor de politiek." Op 15 november zullen de deelnemende Kamerleden op de Haagse Hogeschool deelnemen aan een gesprek over ICT en politiek." (bron: ZDNet.nl)

Mijn gevoel zegt me dat Fontys wel eens de eerste Hogeschool zou kunnen zijn die in Second Life op zoek gaat naar leerlingen, maar het zou natuurlijk ook een ROC kunnen zijn.
Zullen we hier over een jar het antwoord op weten?
Zie ook: Externe link

Een reactie posten

<< Startpagina


Abonneer u op de RSS feedWeblog ten behoeve van de studiereis 2006 naar de Conference on Information Technology in Charlotte, USA
redactie@cviweblog.nl
Laatste berichten
Lang leve de spoorwegen
We are boarding now in Minneapolis
Goed nieuws!
Final Keynote
Email is voor bejaarden...
Listen to: Can you hear me now?
Can you hear me now?
Podcasting in het onderwijs
Tips en trucks
Verdwaald

<< terug naar startpagina

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from cviweblog. Make your own badge here.

Powered by Blogger