Startpagina
 
26 oktober 2006
Lang leve de spoorwegen
Het goede nieuws is dat we veilig geland zijn. Maar op Schiphol was het totale chaos! Er was een treinstoring en ik heb spoor 1, toen spoor 3, daarna spoor 5 en vervolgens weer spoor 4 gezien. Onnodig te zeggen dat de roltrappen het niet deden. Toen er eindelijk een trein naar Amsterdam CS zou gaan daar op gesprongen (zie je mij, met al die bagage?) maar toen werd omgeroepen dat er tóch een trein naar Amerstfoort zou gaan, dus ik er weer uit, ander perron. Na een half uur kwam die trein en hij ging via.... Amsterdam Centraal!
Al met al tijd genoeg om wat na te mijmeren over de afgelopen week. Na een aantal heftige dagen van altijd wel iemand om je heen met wie je kon praten over wat je bezighoudt realiseerde ik me nu dat ik als enige van de hele groep uit het noorden kwam. Niemand om een taxi mee te delen of de tijd me te doden. Ik hoop niet dat ik er de komende periode letterlijk alleen voor sta, maar ben bang dat het wel moeite zal gaan kosten om datgene wat we gehoord en gezien hebben te vertalen naar de dagelijkse onderwijspraktijk!
Daarom hoop ik dat de we de contacten die gelegd zijn warm kunnen houden en niet zo maar terugvallen in de waan van de dag...
Maar er viel me nog iets op onderweg: herfstkleuren! Waar heb ik die onlangs toch meer gezien?

Een reactie posten

<< Startpagina


Abonneer u op de RSS feedWeblog ten behoeve van de studiereis 2006 naar de Conference on Information Technology in Charlotte, USA
redactie@cviweblog.nl
Laatste berichten
We are boarding now in Minneapolis
Goed nieuws!
Final Keynote
Email is voor bejaarden...
Listen to: Can you hear me now?
Can you hear me now?
Podcasting in het onderwijs
Tips en trucks
Verdwaald
Alle berichten beschikbaar

<< terug naar startpagina

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from cviweblog. Make your own badge here.

Powered by Blogger