Startpagina
 
20 oktober 2006
De nederlandse Mick Jagger!
Vandaag heeft Willem al een uitgebreid verslag gedaan van het bezoek aan CPCC. Daar valt niet veel meer aan toe te voegen. Ik doe toch een poging.

Vanmiddag ben ik zelf naar een andere locatie van Piedmont geweest. Daar hebben we een aantal indrukwekkende presentaties gehad over allerlei forensische zaken (sporenonderzoek, misdaadbestrijding) die op die locatie worden onderwezen aan zowel beroepsmensen als studenten.
Wat opvalt is dat de docenten/presentatoren erg trots zijn op wat ze hebben aan materiaal en hoe hun opleiding in elkaar zit. Alles wat we gezien hebben ziet er piekfijn uit en er wordt gedreven over verteld en gedemonstreerd. Ik (en met mij denk ik ook anderen) hadden toch op wat meer informatie over de achtergronden van het leren, het gebruik van ondersteunenden hulpmiddelen etc. gehoopt. Je kunt niet alles hebben en ik kijk al met al terug op een leerzame dag.




De Dean van de North Campus, mevrouw Dickson was erg onder de indruk van Frans van Gaal. De reden was dat zij hem net Mick Jagger vond. Frans vond het prima en ging samen met haar op de foto. Overtuig uzelf!

Een reactie posten

<< Startpagina


Abonneer u op de RSS feedWeblog ten behoeve van de studiereis 2006 naar de Conference on Information Technology in Charlotte, USA
redactie@cviweblog.nl
Laatste berichten
Serious gaming
Open leercentrum
Lunchtime
Workshop nummer 4
GIS workshop
Eerste workshop
Ontvangst
Amerika: de eerste impressies.
Meer foto's
Foto's van het paardrijden

<< terug naar startpagina

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from cviweblog. Make your own badge here.

Powered by Blogger